Вітчизняні друковані ЗМІ йдуть в ногу з часом: збільшується як якість, так і кількість періодичних видань. Завдяки цьому, газети і журнали стали чудовим майданчиком для реалізації рекламних кампаній, а друкована реклама умножила кількість рекламодавців.
Реклама в пресі має ряд переваг перед іншими видами реклами. По-перше, реклама в друкованих виданнях розрахована на певну по інтересам і віковим критеріям аудиторію. Реклама побутових товарів буде доречна в журналі, який читають домогосподарки, а новинки автопрому розумно розмістити в видання для автолюбителів. По-друге, реклама в друкованих ЗМІ не має обмежень за часом, що не може не радувати. Респондент ознайомиться з пропозицією в підходящі для нього час і при необхідності повернеться до друкованій рекламі.
Для результативного розміщення реклами в друкованих виданнях ми:
проаналізуємо цільову аудиторію, підготуємо медіаплан;
підберемо друковані ЗМІ, газети і журнали, що відповідають специфіці обраного медіаплану;
складемо унікальний рекламний текст;
створимо якісний дизайн друкованої реклами.
Співпрацюючи з великою кількістю редакцій журналів і газет на спеціальних умовах, ми забезпечуємо наших клієнтів значними знижками при розміщенні реклами в пресі. Ціни на всі послуги і вартість реклами в друкованих виданнях Ви зможете дізнатися у наших співробітників.
З огляду на специфіку Вашої діяльності, команда «Проактив Медіа Консалтинг» підбере друковані ЗМІ, які найбільше підходять для реклами Ваших товарів і послуг.