Фрілансер або веб-студія, агенство: плюси і мінуси – PROACTIVE
Фрілансер або веб-студія, агентство: плюси і мінуси

Фрілансер або веб-студія, агенство: плюси і мінуси

Що вибрати, щоб не втратити гроші, наприклад, при створенні сайту.

Вибір підрядника. Основні параметри відбору фрілансера і студії, можливі проблеми, підводні камені при виборі виконавців.

Одна з проблем при замовленні digital послуг – вибір підрядника.
⚪ Фрілансер або агентство: до кого звернутися?
⚪ За якими критеріями вибирати виконавця?
Адже буває, що і ціни фрілансерів і агентств (веб-студій) не дуже відрізняється, і спектр послуг схожий. Або навпаки, вузька спеціалізація у віддалених фахівців.
⚪ Що робити – замовляти послуги у двох різних фрілансерів або звернутися в агентство, де дадуть відразу комплекс?
⚪ А якщо з’являться нові завдання – знову когось шукати?
Розберемося, в яких випадках ефективно звертатися до фрілансера, а в яких – завдання під силу тільки комплексному digital-агентству (інтерактивному – повного циклу). Для цього з’ясуємо, які мінуси і плюси є в роботі фрілансерів і які – в підході агентств.
🔘 Мінуси роботи з фрілансерами
– Вибір хорошого фрілансера
– Оформлення договору, оплата, умови (не у всіх є навіть шаблон договору, чіткий бриф для підготовки ТЗ, немає безготівкового розрахунку)
– Контроль якості роботи (часто зірвані терміни, немає гарантій, складності в оцінці кваліфікації)
Часто не відповідальні фрілансери схильні пропадати, робити аби як (малий досвід, погана оцінка обсягу роботи), морочити голову сніданками і т.п.
– Управління проектом (погане планування, організаційні моменти – часто крім роботи, немає обліку часу на комунікацію з клієнтом, презентацію продукту, редагування, зауваження, іноді графік роботи непотрібний).
Необхідно самому вникати в проект, розбивати його на частини і підібрати потрібного фахівця під кожен етап проекту. Нерви – їх витратите куди більше, ніж при роботі зі студією.
– Хвороба, настрій і натхнення, зламався інтернет, їздив до бабусі, багато задали з математики, форс-мажор, будь-які побутові ситуації можуть впливати на проект (де весь цей час ви намагаєтеся манівцями вийти з фрілансером на зв’язок), а підстрахувати фрілансера часто нікому
– Часте відсутність інформаційної підтримки по проекту
– Можна наткнуться на шахраїв
🔘 Переваги фрілансу для роботодавців
– Ціни нижче, ніж у агентств
– Проста комунікація
– Гнучкі процеси
– Можна знайти людей за інтересами для подальшого спілкування
🔘 Мінуси агентства
Якщо немає системності роботи, якщо процеси агентства побудовані не навколо системи, а навколо окремих людей
– Найчастіше ціни дорожче (оплачуючи послуги агентства, ви оплачуєте і роботу їх бухгалтера, і оренду офісу, і рекламний бюджет на залучення вас же, та й заточені агентства на більш масштабні завдання і тривалі відносини з клієнтом)
Також, не забувайте про те, що агентство, як правило, реалізує закінчений рішення по будь-якої задачі, тобто включає в себе управління проектом, тестування і контроль результату. У разі роботи з фрілансером це ляже на ваші плечі.
– Неможливо отримати доступ до виконавців (найчастіше комунікація йде через акаунт-менеджера, але поки аккаунт-менеджер спілкується з вами, фахівець працює, а не відволікається на комунікацію)
🔘 Переваги веб-студії / Діджитал агенства
Правильно організоване агентство з сильною командою здатне збільшити прибуток вашого бізнесу кратно. Тим більше, що від агентства ви маєте право цього вимагати – невиконання завдань на вузьких ділянках, а досягнення результату і повної залученості в проект. Адже вам потрібен не тільки сайт, а й замовлення з цього сайту. Агентство здатне забезпечити саме результат і говорити з вами на мові бізнес-показників.
– Професійне управління проектами (працює проджект-менеджер і команда, регулюється якість, швидкість роботи фахівців, а також відносини між ними, вибудовується процес і знижуються ризики)
– Постановка і виконання цілей бізнесу (великі ресурси у вигляді ськиллов, досвіду, штату виконавців. Замовлення не тільки інструментів, але і робота в комплексі, в системі, що може побудувати команда)
🔘 Підсумуємо
Припустимо, у вас є розуміння стратегії просування бізнесу. Але в ній не вистачає тільки якихось окремих сегментів. Наприклад, вам потрібні тексти, ви точно знаєте, про що і як вони будуть вбудовані в стратегію – тоді сміливо замовляйте у фрілансера. Принцип вибору – робота з окремими дрібними проблемами, підлеглими загальним змістом.
Якщо ж вам потрібен серйозний комплекс робіт (розробка сайту або програми, реклама в Інтернеті або соц мережах, пошукове просування або маркетинг в цілому, роботи по дизайну – створення логотипу або корпоративний стиль, зовнішня реклама), стоять великі амбітні цілі, і вас потрібно вести від аналітики до прибутку, то агентство буде кращим підрядником. Звичайно, якщо агентство дослідне, сильне, з грамотно збудованими процесами.
Який з варіантів вибрати, вирішувати звичайно тільки Вам. Це важливий крок, що може позначитися не тільки на іміджі компанії, але і буде робити істотний вплив на обсяги продажів і зростання клієнтської бази 😉.

×
Зворотний дзвінок