Реклама на телебаченні

Реклама на телевидении
Реклама на телевидении

Реклама на телебаченні давно вже є невід’ємною частиною телеіндустрії, незалежно від трансляції, будь це концерт, присвячений якогось свята чи новинна програма, завжди знайдеться час для рекламної паузи. Цей фактор не може ні радувати, як рекламників, так і рекламодавців.

Для перших це великий майданчик для реалізації всіляких креативних ідей, адже реклама на телебаченні впливає як на зорове, так і звукове сприйняття аудиторії. Це породжує в дизайнерських умах справжні міні-фільми зі своєю барвистою історією і навіть продовженням. Завдання непросте, особливо якщо врахувати, що виділити Вашу компанію серед тисячі інших рекламних роликів необхідно за гранично короткий час, відпущений ролику реклами на ТБ.

Для рекламодавців телереклама – це масовий охоплення потенційних клієнтів при використанні тільки одного рекламного носія. З огляду на те, що ефірний час дуже дорого, принципово важливо знайти вигідні умови розміщення реклами на ТБ.

Вартість розміщення залежить від популярності телеканалу. Так реклама на загальнонаціональних українських каналах буде сильно відрізнятися в ціні від реклами на кабельному ТБ. Вартість розміщення реклами на телебаченні також залежить від часу виходу рекламного ролика, географічного охоплення і так далі.

Детальну інформацію про вартість розміщення реклами на ТБ і її видах (ТВ-ролики, спонсорство, рядок, що біжить і ін.) Ви зможете дізнатися у співробітників «Проактив Медіа». Ми попередньо проведемо аналіз цільової аудиторії, орієнтуючись на специфіку Вашої діяльності, і запропонуємо Вам оптимальні варіанти розміщення Вашої реклами на українському телебаченні.

На даний момент є можливість виготовлення та розміщення рекламних матеріалів в ефірі телеканалу “Телевсесвіт” (потенційна супутникова аудиторія 6 ​​млн осіб по всій Україні).