Налаштування Контекстної реклами в Google і Яндекс ціна Київ – PROACTIVE

Контекстна реклама в пошукових системах

Контекстна реклама в пошукових системах і на тематичних сайтах

Контекстна реклама – це спосіб просування товарів або послуг в інтернеті, при якому оголошення в пошуковій видачі є текстову і (або) графічну інформацію з позначкою «реклама» і показуються у відповідь на конкретний користувальницький запит. Налагодження та запуск відбувається в середньому за 2-3 дня.

Переваги контекстної реклами

ефективність

Ця реклама відповідає на конкретний запит користувача в даний момент часу і тим самим максимально оперативно задовольняє його потреби, існує безліч форматів і місць розміщення.

вимірність результатів

Підключення систем аналітики

гнучка настройка

При запуску рекламної кампанії можна встановлювати чіткі критерії показу: вибирати географію, час показів, сегментувати цільову аудиторію за статтю, віком та інтересам. Це робить контекст потужним і ефективним рекламним інструментом.

Швидкий ефект

Перші результати з’являються вже в перші дні після запуску кампаній. Для досягнення більш високих показників необхідно стежити за статистикою кампаній в акаунтах, оцінювати активність конкурентів, при необхідності проводити оптимізацію оголошень, коригування ставок і стратегії розміщення.

Майданчики для розміщення контекстної реклами

Найбільш популярні майданчики для розміщення контекстної реклами – це Google Ads (раніше – Google AdWords) і Яндекс.Директ.

Підготовка та запуск рекламної кампанії

Підготовка рекламної кампанії (РК) в Яндекс.Директ і Google Ads має схожу методологію і складається з декількох етапів:

Створення індивідуального рекламного аккаунта.
Формування списку ключових слів відповідно до заданої тематики або каталогу товарів і послуг на сайті рекламодавця. Підбір мінус-слів для «відсікання» показів по нерелевантних запитам.
Написання продають текстів рекламних оголошень і підбір посилань до них.
Підбір розширень, які роблять рекламу більш об’ємним і помітним у видачі, збільшуючи його ефективність. Рекомендуємо прописувати додаткові посилання, додавати уточнення, заповнювати віртуальну візитку із зазначенням контактів та часу роботи компанії (особливо актуально для локального пошуку).
Налаштування рекламних кампаній відповідно до обраної стратегії розміщення, визначення орієнтування (тимчасового, мовного, геотаргетинга), установка необхідних обмежень (наприклад, по витраті бюджету).
Запуск рекламних кампаній на майданчиках.
Збір статистики про хід РК, коригування ставок, бюджету, оголошень і т.д.
Системи автоматизації для роботи з контекстом
Будь-яка автоматизована робота надійніше, ніж руки одного – навіть самого уважного – фахівця. Тому ми часто використовуємо системи автоматичного управління ставками і сервіси наскрізний аналітики.

Вартість настройки контекстної реклами

У контекстній рекламі оплата проводиться тільки за клік по рекламному оголошенню, а ставка формується за принципом аукціону. Щоб розрахувати бюджет рекламної кампанії, потрібно розуміти:

скільки продажів ви хочете отримати;
скільки для цього потрібно лидов і якою буде їхня вартість;
яка кількість переходів з реклами необхідно, щоб відбулося цільове дію (дзвінок, заповнення форми заявки);
яка середня вартість кліка в вашій тематиці.

При плануванні рекламних кампаній зазвичай вказується прогнозована вартість кліка. Більш точна ціна сформується протягом декількох днів після запуску РК – вона буде залежати від кількості конкурентів і їх активності в платній видачі. Чим вище ставка, яку рекламодавець готовий платити за перехід на сайт з контекстної реклами, тим вище ймовірність, що оголошення потрапить на більш вигідну позицію.

Щоб зрозуміти вартість ліда, необхідно звернутися до існуючої статистикою систем аналітики: Яндекс.Директ, Google Analytics та інших. Для визначення вартість продажу – до вашої CRM системі.

×
Зворотний дзвінок