Реклама в інтернеті

Реклама в интернете
Реклама в интернете

З року в рік зростає популярність розміщення реклами в Інтернет. Під час кризи ринок Інтернет-реклами виріс на 3-5% в порівнянні з попереднім роком, в той час як інші види реклами втратили до 44% свого об’єму. Це відбувається не тільки через зростання проникнення Інтернет в життя кожної людини, але і тому, що на відміну від зовнішньої реклами або реклами в ЗМІ, Інтернет дозволяє не тільки динамічно управляти інтересами користувальницької аудиторії, охоплення якої в онлайн величезний, але і відстежувати ключові показники ефективності рекламних кампаній в Інтернет.

Список рекламних можливостей в Інтернет величезний: банерна реклама, контекстна інтернет реклама, просування сайтів (пошукова оптимізація), реклама в блогах і форумах, просування в соціальних мережах і так далі.

При цьому, вартість реклами в Інтернет найчастіше дешевше, ніж розміщення на інших носіях. А завдяки вибору рекламних майданчиків і можливостям таргетингу, у рекламодавців з’являються можливості максимально звузити аудиторію до цільової, а значить підвищити ефективність реклами в Інтернет.

Клієнтам, що бажають розмістити свою рекламу в Інтернет, «Проактив Медіа» пропонує:

Низьку вартість контакту. Рекламні кампанії наших клієнтів завжди орієнтовані на підвищення повернення інвестицій – кожна вкладена гривня / рубль / долар / євро повинен приносити максимум прибутку. Завдяки налагодженій системі аналітики все кампанії постійно проходять процес оптимізації, тому ми пропонуємо Вам найнижчу вартість контакту з цільовою аудиторією;
Всі види послуг просування в Інтернет. За дослідженнями провідних гравців ринку Інтернет-реклами, наприклад, компанії Google, розміщення контекстної реклами спільно з перебуванням в ТОП 10 призводять до збільшення трафіку не вдвічі, а ВТРИЧІ. Постійна присутність в пошукових системах дозволяють залучити максимум пошукового трафіку. Поєднання таких методів з не пошуковим просуванням – задіяння соціальних медіа, PR-підтримка, робота з новинними ресурсами – дозволяє охопити максимально можливий трафік, вирішуючи також брендингові задачі;
Комплексний підхід. Завдяки великому досвіду роботи на ринках зовнішньої, друкованої, теле-, радіо і транспортної реклами, ми знаємо – використання одного майданчика обмежує можливості реклами привести аудиторію до покупки. Саме тому, крім розміщення в Інтернет, ми пропонуємо комплексне використання рекламних носіїв. Це зручно ще й тому, що наше агентство працює за принципом єдиного вікна – все взаємодія з клієнтом здійснює персональний менеджер.