Послуги веб-дизайну. Розробка брендбука, фірмового стилю, логотипу ціна Київ – PROACTIVE

Веб-дизайн

Послуги веб-дизайну по розробці брендбука, фірмового стилю, логотипу компанії

Створення брендбуку, фірмового стилю або кат-гайда для компанії, що в своєму роді є інструкцій із застосування цінностей і філософії підприємства, використання бренду, логотипу та інших атрибутів. Бренд-бук (від англійського brand book) – це, так зване, керівництво по використанню бренду компанії.

Бренд-бук є друковане видання (найчастіше в форматі А4) і містить правила застосування логотипу та фірмового стилю компанії. Бренд-бук, як правило, призначається для співробітників відділу маркетингу компанії для просування корпоративного бренду. Ми готові розробляти навіть скорочені варіанти бренд-буків для інших співробітників (не маркетолог) компанії з метою ознайомлення з філософією і просуваються брендом. Бренд-бук також може містити матеріали з описом методів поширення бренду (мультимедійні способи).

Брендбук і фірмовий стиль для компанії

Розробка брендбуку дозволить Вам підвищити імідж своєї компанії, а підвищення іміджу компанії означає і підвищення попиту споживачами на продукцію компанії.

Найбільш поширеними елементами бренд-бука є:

Це необхідний мінімум для виходу на ринок.

Фірмовий стиль як найважливіший елемент стратегії компанії на ринку, представляє собою набір фірмових елементів дизайну компанії, які спрямовані в першу чергу на потенційних клієнтів компанії. Ніж унікальне і оригінальніше буде стиль компанії, тим вище ймовірність привернути увагу споживачів до продукції, що надається або послуг. Як і бренд-бук, він також містить в собі філософію компанії.

Фірмовий стиль складається з наступних його елементів:

Розробка фірмового стилю дозволяє створити комбінацію візуальних графічних ефектів і засобів на основі внутрішнього змісту фірми і надається їй продукції.

Відмінність brandbook від фірмового стилю компанії полягає в цільової аудиторії: бренд-бук спрямований на співробітників компанії, а фірмовий стиль – на споживачів.

У деяких випадках крім Брендбук і фірмового стилю також створюється паспорт стандартів і кат-гайд (cut-guide). Паспорт стандартів є технічним документом, призначений, як правило, для дизайнерів і використовується при розробці фірмового стилю. Кат-гайд – це інструкція, яка містить опис роботи з марення-буком і може включати креслення та інші довідкові матеріали. Дана інструкція призначається для підрозділів компанії, що працюють віддалено.

Створення логотипу (товарного знака) компанії

Дизайн товарного знака – повинен однозначно ідентифікуватися з брендом, тому він повинен бути таким, що запам’ятовується, передавати індивідуальність марки, виділяти її в ряду конкурентів, відображати позиціонування марки, доносити її цінності. Розробка товарного знаку є першим етапом створення візуального образу марки. Грамотно розроблений товарний знак – лаконічний графічний образ, що відображає ідею бренду, його символ, точно передає позиціонування бренду, – це надійна основа всіх візуальних комунікацій. Створення бренду починається з проведення досліджень ринку, формування позиціонування та маркетингової стратегії, розробки назви. Приступаючи до розробки дизайну товарного знака, ми готуємо бриф, в якому проектуємо результати попередніх етапів на сферу дизайну, визначаємо, які аспекти позиціонування повинні знайти відображення в візуальному образі торгової марки. У процесі підготовки брифу ми проводимо консультації з замовником, щоб максимально точно поставити задачу, уникнути різночитань в уявленнях про візуальному образі бренду.

Перевагою створення і розробки даних засобів просування компанії в бізнес-сфері є підвищення її сприятливого іміджу, зростання популярності та репутації, а також довіри з боку партнерів або інвесторів.

Приклади надаються за запитом.

 

Вартість розробки логотипу, фірмового стилю, брендбука

Терміни роботи: 4-10 робочих днів.

По закінченню робіт всі матеріали надаються в будь-якому зручному форматі.

×
Зворотний дзвінок